Morfologiska egenskaper

Såg mitt liv
En rapsodisk tillbakablick
Gråmulet
Stannade hjärtat
Med flit
Behövde kolla min själs EKG
En genomfartsled
För människochassin
Grönljus
Terminal cancer
I själen
Inoperabel
Håller mig vid liv
Genom en fantasmagoria
Det är simpelt att leva overkligt
Såg mitt liv
En rapsodisk tillbakablick
Gråmulet
Stannade hjärtat
Med flit
Behövde kolla min själs EKG
En genomfartsled
För människochassin
Grönljus
Terminal cancer
I själen
Inoperabel
Håller mig vid liv
Genom en fantasmagoria
Det är simpelt att leva overkligt
Såg mitt liv
En rapsodisk tillbakablick
Gråmulet

Stannade hjärtat
Med flit
Behövde kolla min själs EKG

En genomfartsled
För människochassin
Grönljus

Terminal cancer
I själen
Inoperabel

Håller mig vid liv
Genom en fantasmagoria
Det är simpelt att leva overkligt



Jag är galet kär i dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0