Lite åt helvete med allt

Trots upplyftande ord från arbetskollegor, så har dagen inte varit bra.
Jag är så sinnesjukt trött, att jag inte riktigt vet vad jag ska ta mig till.
Hade svårt att sova i natt på grund av magen, när jag vaknade hade jag fortfarande ganska ont.
Fick i mig en banan och blåbärsoppa till lunch, måste försöka äta nåt snart igen, men har ingen aptit.
Gick hem lite tidigare - orkade inte mer.

Känner att att jag dessutom börjar bli förkyld, kanske inte så djävla lustigt med tanke på att immunförsvaret är sämst, skulle jag tro.

Och det är mesta är lite åt helvete. Kommer inte provsvaren i morgon, så får jag ringa själv. Det är lite märkligt, att jag som sjuk, ska behöva ta itu med det. Det är kanske så det fungerar, jag har egentligen inga tidigare erfarenheter av sjukvården, men jag antar det finns länder som har det sämre, så det är väl att gilla läget helt enkelt. Jag har i alla fall fått räkningen från besöket på Brunnsgården. Ironin är total.

Jag har svårt att vara positiv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0