Brev till Livet

Ja, jag ska erkänna att jag snodde den där rubriken av Sven-Edvin Salje, men från en bleking till en annan. eeeey.

Jag ska vidare erkänna, att det inte verkar alltför nattsvart. Jag tror jag mår ganska bra. Jag hade lite ont i magen i går, men det var allt och inte under särskilt lång tid heller.

Dessutom har jag nog släppt taget nu, det känns i alla fall så, det blir lite lättare att andas varje dag som går och förhoppningsvis håller det i sig. En människa orkar inte hur mycket som helst.

I morgon åker jag på kurs hela dagen i Skånes sämsta stad, Hässleholm. Nån slags mediekurs, webbpublikationstjosan. Är inte helt säker, men jaja.


I kväll lyssnar jag bara på Beirut. Grymt.

Jag skriver mycket bättre när jag mår piss. En reflexion så här. Jag hade ett annat blogginlägg jag först hade tänkt publicera, men jag skiter i det för det passar inte alls in. Det kommer nog finnas tid för det också, är jag rädd. Men för stunden, är allt bra. Väldigt bra.

Beirut - Prenzlaurberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0