NN

Fick inga 13 rätt, ingen långresa för min del, alltså. Fördjävligt, men tar nya tag nästa lördag.

I dag har jag inte gjort många knop, tittade på Star Wars med Sjömila, pratade med Lillmacke i telefon, det är typ allt.
Jag saknar många av mina vänner. Det slår en när man egentligen inte gör något alls på vardagarna. Man jobbar och kommer hem, typ. Hoppas på att träffa Lillmacke runt jul i alla fall, vi har inte setts sen Östersjöfestivalen, och det räknas knappt. Annars tycker jag att mår bra. Väldigt till och med, och det är ju kul. :)

Orkar inte korrläsa texten i dag, och den får vara som den är. Ibland orkar man inte, på söndagar oftast.

Nu ska jag läsa lite istället.

NN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0