Ett monumentalt ingenting

Jag har inget vettigt att skriva. Inget alls. Det händer inget i mitt liv just nu, inget värt att skriva upp, inget att memorisera. Inget att spara till efterlevande.

Jag lyssnar mest på Noah and the Whale och kollar på Sopranos. De är ruggigt bra. Belle and Sebastian rullar också på väldigt mycket, deras senaste skiva är fantastisk. De spelar i hufvudstaden i april, jag hade velat se dem.
Det är kallt, och Christian och Elisabeth är i Egypten, jag är lite avundsjuk. 
Roligare än så här blir det inte en tisdag så här i mellandagsruschen.

"Yeah I love with my heart and I hold it in my hands,
But you know, my hearts not yours."


 Noah and the Whale


Kommentarer
Postat av: h

Jag tycker mycket om hur du skriver. Det låter oerhört vackert, lite smått poetiskt.

Det gör mig absolut ingenting att du har tagit bilden då jag gjort precis samma sak. För att vara exakt är den pinsamt nog uppsökt på google och kopierad rakt av utan en enda tanke på källan.

2010-12-28 @ 21:30:57
URL: http://dagdraumur.blogg.se/
Postat av: h

Jag tycker mycket om hur du skriver. Det låter oerhört vackert, lite smått poetiskt.

Det gör mig absolut ingenting att du har tagit bilden då jag gjort precis samma sak. För att vara exakt är den pinsamt nog uppsökt på google och kopierad rakt av utan en enda tanke på källan.

2010-12-28 @ 21:47:42
URL: http://dagdraumur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0